24 December 2009

Rumusan 2009 : Filim 5 Bintang


Saya Jon Dilinger.Kawan saya Muka Bayi Nelson


Gua tengok cerita ni dekat GSC Times Square. Tempat duduk belakang belakang tengah. Gua tengok dengan siapa itu yang gua lupa. Tapi yang pastinya memang lelaki, sebab tahun ni gua jalan dengan lelaki je. Memang dah ada yang panggil gua homoseksual. Gua buat muka steady je.

Gua rasa filim ni memang terbaik bagi gua. Gua memang suka Joni Depp. Paling gua ingat dalam filim ni masa 'musuh orang awam', Jon Dilinger ni masuk balai polis buat muka cilaka sambil jalan macam P Ramlee. satu lagi yang best cara Jon Dilingger tu kene bunuh. Tembus bai otak. Keluar peluru dekat bawah mata dekat pipi.

Sambil sambil gua nak taip ni tadi, gua buat homework sikit.
Tak satu pun dari mereka pernah berkata siapa yang benar-benar membunuh Jon Dillinger.


"Bye bye blackbird"
Boleh tengok, baca dekat sini.



Nah, gua sertakan sekali dengan lagu tangkap leleh dari dalam filim ni.


3 comments:

waz said...

aku cam tak leyh konsentret sgt ms tgk filem ni. aku pun lupa knp..

nazrihashim said...

haha..tula...
gua tengok memang kusuk masa ni.
macam tanak keluar bila habis.
sedang nak cari, nak tengok lagi.

waz said...

ak ada dlm hard disk.jaoh pulak nk pass