10 December 2009

Is This Love

Owen score hatrik pagi tadi.whoooo!!!

Kata di atas tiada kene mengena dengan entri gua yang ini.




"Naz, jom ikut aku pergi bank" Bos gua mengajak.

"Haa..jom bos"

"Nanti 1030 kita pergi."

"Ok bos" gua memang malas harini.malam tadi tengook Pulp Fiction sampai pukul 4 pagi.

......................................................................

"Nak bayar kereta dekat 'bank' haritu ke bos?" Gua bertanya ingin tahu.

"Heh..takdela, aku nak bagi bunga dekat wife aku"

"Whoooa..anibeseri ke bos?"

"Tak la..befday dia. Ade 7 tahun aku tak bagi bunga kat dia"

Gua memang tak reti nak borak dah lepas tu. Dekat sejam baru sampai PS.beli bunga dekat kedai bunga depat reegea bar.huhu.38 hinggit.



"Sekali sekala Naz"

"Hmmm..."

Gua sanggup jadi budak dispatch untuk situasi ni.memang bes berlakon.hehe.muka senyum je wife bos gua bila dapat delivery bunga tu..

"Dari siapa dik?"

"Mmm..hehe" gua senyap,senyum tak menjawab.




Is this love?
Oke..tajuk entri gua letak sebab gua selalu dengar lagu Bob Marley akhir akhir ini.



Gua post pakai BlackBerry® pinjam.

2 comments:

a!rb@g said...

hhoo tak leyh blah gtau update pkai 'beberi'..hahah

olo shcweet nye bos ko. tp lps 7tahun baru nak bg lagi. but atleast ada kan. hihi aku tak pena sekali pon seumur hidup di beri bunga..hahaha

is that love? well, a part of it. its a love story. hehehe

sery said...

that is love.