07 November 2009

Maskara Shorties Part 3

"Bro, cancel ke?" Tanya gua.

"Eh, taklah.Penuh tu kat dalam.Takde space dah." Bro tu jawab.

Dalam hati gua.
"Ahh..gua da merempit dari sah alam, hujan hujan..takkan nak balik camtu je"

Pehh..dalam hati gua malu jugak ni sebenarnya. Diri gua ni bukannya insan berseni.
Saja je menyibuk nak in maskara ni.

Pedulila. Gua kool.

Siap sangkut helmet, cabut kunci..gua, Amir terus tuju dekat orang orang depan pintu masuk Rumah Pena tu.
Wahhh..penuhla kat dalam.

"Amir, tunggu la.gua rasa Sol-jah mesti bawak keluar punya wayang pacak ni.da tak hujab pon"

"Emm..a" Amir jawab pendek.

Gua tengok buku buku yang ada atas meja.pehhh..macam macam.
Memang gua tak lepas peluang ni.

3 gua angkat.

Stingarden - Sinaganaga
Matanya Teleskop, Hatinya Kapal Dalam Botol Kaca - Sufian Abas
Gedung Kartun - Zunar

Gua pas duit dekat Zunar.tapi, tak mintak otograp terus.huh.

"Amir, Pipi pipi.pipiyapong.pergila cium"

"Bodoh.dia sibuk tuh"

Gua tengok Sol-jah dah ready nak bukak dekat luar ni.

Gua ajak amir tolong susun kerusi.

"Seat depan..seat depan.."

*bersambungla lagi.

5 comments:

sinaganaga said...

Yang lu jumpa tu - Jonos rasanya. Bukan Zunar. He he.

sery said...

pehh..sinaganaga baca belog lu....

Spyz said...

Oh.. lu lah orgnya yg tlg susun kerusi tu.. Wa ingat peristiwa tu tp tak kenal siapa. Terima kasih brader..

p/s sbg penganjur, Soljah baca semua review utk memantapkn lg Maskara Shorties akan dtg..

gagap said...

haha...jonos ke? gua mana kenal...
baru je nak kenal kenal.

sol-jah bes.seminggu dah den pakai tshirt sol-jah.

gagap said...

gua baru nampak..gamb0 den mas0k HIP.haha