22 November 2009

Maskara Shorties Final

dah nak masuk episod maskara yang baru.gua baru habis mereview kisah maskara gua.haha.

takpelah.gua kool.

lepas susun susun kerusi, gua duduk.ambil seat belakang belakang.

sabar gua menunggu dengan amir.orang ramai sudah mula keluar.
tak sabar gua.belek belek Stingarden, sambil tengok tengok awek.
amir pun sama.tengok awek.huh.ramai tu awek layan maskara ni.

setat je ada bunyi bunyi.Vovin da mula ada suara.
gua dah gerak pergi pondok atas pulak.baru clear.macam VIP bai.

antara yang paling masuk dalam kepala gua.




HANGUS - Dean Sham
memang gua rasa yang ini terbaik.mungkin pertama kali gua tengok.tak tahula.tapi, itulah.gua memang suka semuanya..watak,jalan cerita,plot,pilot kereta,pencuri,awek,YB,haha..lagila Pipiyapong.gua tengok masa tu.Amir dah macam nak turun kejar pipiyapong je.5 bintang.

KAK MIN - Ajami Hashim
yang ni sangat jujur.gua memang suka arwah.semua iklan dia gua tengok.filem ada jugak yang terlepas.huh.Al Fatihah.bintang hati.

PINTU - Akashdeep Singh
haha.yang ni memang gua gelak mula mula.akhir akhir gua rasa nak nangis.5 bintang.

MY PERFECT ANA - Nazri M. Anuar
ana adalah seorang robot.aku mahukan ana!!!aku hanya nak ana!!
"memang encik,kene beli lain.tu je".bintang bintang.

SAYA KACAK - Alif Firdaus Aziz
gua tak tahu cerita ni sangat sebab gua asik ikut karoke nyanyi lagu saya kacak.bintang kacak.

PEMBURU BUAYA DARAT - Tok Rimau
tok rimau ni memang kretip tahap apa tah.gua gelak gila gila masa ni..nak runtuh jugakla pondok tu.gua tak reti nak cerita satu satu babak dalam filem ni.yang penting ia menarik.5 bintang.

ACI BACA SAJAK - Abdullah Jones
yang ini.sejak sebelum pergi maskara gua dah tengok dekat youtube.
bila gua tengok penuh.filem ni memang bes.suka suka hati Abdullah Jones ni suruh aci aci baca sajak dia.memang menarik.gua tak ambil kisah dah dengan ayat sajak tu.haha.
lainkali.gua pon nak tolong bacakan sajak juga.haha.aci naik bintang.

gua rasa lebih sepuluh yang gua sempat tengok.memang semua best.ehhhh..

MELAYU 7 - Mamat Khalid
haha.yang ni nak ulas pon gua tak reti.tapi itulah melayu.jatidiri melayu masih ditahap tujuh.angguk angguk geleng geleng.bintang 7.

haaa..baru clear.gua amat puas hati dengan kehadiran gua ke maskara.sangat kool.gua dah jadi kool.walaupun bukan bersama orang yang memperkenalkan gua kepada maskara ni.gua puas hati.tolong jangan keracunan makanan lagi ye.

sebelum gua tutup edisi maskara gua kali ni.gua nak bagi kuiz.haha.

cuba cari gua dengan amir dalam ni.

No comments: