02 November 2009

Maskara Shorties Part 1

Apa jadah maskara ni.gua tak tahu.tak pernah pon ambil tahu.

Sejak gua kenal dunia belog dari conteng, gua dah setat ikut@buat jalan belog.
Macam dulu dulu Samy Velu buat jalan juga ada.

Gua baca Pipiyapong dengan Hilang Puncanya
Gua baca Sinaganaga dengan Hikayat Origami
Gua baca Sol-jah.
Gua jenguk Tok Rimau,Fynn Jamal,
Gua ikut Bukan Bogel.

Sejak hari tu.hari hari gua lalu jalan sama.
Sampai masa gua nampak iklan batal Maskara Shorties.gua betul betul ingin tahu apa jadahnya maskara ni.
Sama macam Maskulinkah?Masakankah?Mas tulenkah?ke Maslianah Mariali yang baru selamat melahirkan seorang lagi awek di bumi ini.

311009, Ahhhh!! Gua kena pergi jugak.gua tanam dalam hati rapi rapi.

Walau gua tak pasti lagi maksud sebenar Maskara tersebut.


"Maskara jom".gua cakap.

"Jom!aku nak cium pipi Pipi(merujuk kepada Pipiyapong)!!!.amir cakap.


*bersambung.

No comments: