31 January 2010

tak tak tak


rasa macam nak tempah diorang masa kawin sepupu gua

dum tak dum tak dum dam dum dum tak tak dum dam taj dum huushhh dumdum dam dum dam tak tum tak tum tum tum tum tak tum tak hussshh cik cik ting tak ting cing tak tuk dam dum dam tuk tak tik cing husshhh tum tak tum tam dum tak cing tak dum dam tik cing huuushh tak tum tak dum dam husshhh hussshhh tum tak tum tum tak tum dam dum dam dam dam ting ting tum tum dum dam dam dum husshhh hushhh

...
...


"dah wedha?"
"hmmm...dah. jom balik"
"jom!"

3 comments:

oranglidi said...

kat pasar seni ka?

deusXmachina® said...

Dum Dum Tak!!!!!
sekali je penah aku tengok DDT live
kat frinjan


Dum Dum Tak
band paling cool di Bolehland
erk888

nazrihashim said...

tak...kat bukit bintang..depan maybank tu...
area tu kan berseni..heahe

nama dia Dum Dum Tak ea..oke..memang terbaik.