30 January 2010

Selipar dan masjid versi celup.

Masjid

Bukannya gua nak kata selalu ke Masjid, begitu juga kebanyakkan orang di sekeliling gua. Tapi, Masjid ni adalah tempat ibadat. Di mana di dalamnya berkumpul orang-orang yang benar-benar ingin menunaikan tanggungjawab kepada sang penciptaNya serta sebahagian yang lain pula adalah orang-orang yang terpaksa pergi kerana semua orang pergi ke situ, lebih-lebih lagi pada Hari Jumaat.

*******

Selipar
Hampir-hampir keseluruhan manusia yang berkunjung ke Masjid memakai Selipar, Capal dan barang yang sedikit memakai kasut. Gua agak naik darah bila selipar Crocs gua yang baru 6 hari gua pakai kena rembat. Kalau nak sangat, at least letak la note, trade dengan selipar lain. Taklah, gua kena berkaki ayam balik ke opis.Oh, gua lupa kat dalam tu rupanya ada sebahagian penyamun Juga.

....
....


Gua malas nak taip, sambil sambil gua membelogrunning tadi gua jumpa ni.
Orang yang senasib dengan gua. Huhu.

Gua salin tampal je dari blog dia.


Boleh tengok sini.
Kugiran Jiwa


memang sakit hati gua tengok gambar ni lama lama

2 comments:

oranglidi said...

kih3. rilek2.

sery said...

yang lu tersangat bijak pakai crocs pegi semayang jumaat nape?