27 September 2009

transnasional.

1100 25 SEPT 2009

"abang ngah, pergi kedai jap" mak gua teriak gua.gua tengah syok layan
gitar hero 'Aerosmith edition'.

"ye..jap mak."

"cepatla, tadi nak sangat suruh buat sambal belacan" mak bebel.

"ok ok..orang pergi la ni" lincah gua sambil capai kunci motor.


# sedap mak gua buat sambal belacan+mangga...

1345 25 SEPT 2009

"amin...takaballahhuminkum."
salam salam.

"eh, lama tak nampak kau.mana pergi?" sapa kawan main bola petang petang gua dulu, Syed.

"haaa..'aku' kerja kolumpo" jawab gua.

# syed ni pernah ajak gua sukaria dekat pub DaiChi.gua tolak.

1415 25 SEPT 2009

gua makan.jangan kacau.

1455 25 SEPT 2009

sampai bas stesen.

salam mak,ayah. selamat.jumpa lagi.

naik bas.huh..kosong je.awek pon tak ramai.

gua tidur sampai seremban.padan muka gua.


# dengan begpek adidas yang full.posbeg reebok full jugak,siap ada cincin emas mak andak gua.jual memang berbaloi.
lebih kurang 1800 lebih sikit baru gua sampai rumah.

haru.kasut adidas original gua hilang.babi!

No comments: