13 September 2009

percintaan Tan Hong Ming

lelaki F : tunang W
perempuan W : tunang F

apa lu fikir kalau lelaki F telepon boss perempuan W tanya lokasi perempuan W??

gua gelak je.

lu?

berbagai cerita dah gua dengar dari perempuan W pasal tunangnya, lelaki F. Bosan gua.

main mata dengan kawan perempuan W.
skandel dengan kawan perempuan W yang tadi.
(dimaafkan oleh perempuan W)

muka pandang perempuan W, tangan sebelah raba kuku jari kawan perempuan W yang lain.
hantar pulang kawan perempuan W, perempuan W naik Metrobas.
(dimaafkan juga)

sesaat lepas habis waktu opis kene telepon.
begayut sampai lelaki F sampai opis.
bile sampai opis perempuan W mesti bagi henpon kepada lelaki F.
semua mesej, kol yang masuk ditanya satu persatu.
ada nama baru dalam kontek list akan dipadam serta merta.
(alah bisa tegal biasa kata perempuan W)

lelaki F dapat kerja.
seminggu kerja, perempuan W tertengok henpon lelaki F. Ada gambar baru.
lelaki F gambar peluk bahu dengan perempuan lain.
lelaki F kata bini orang itu yang nak bergambar.
(dimaafkan saja)

sungguh pemaaf perempuan W. banyak lagi kisah kecurangan lelaki F yang diceritakan kepada seluruh opis. tolak tambah, perempuan W sudah di main kayu 18kan.

baik cinta Tan Hong Ming. Ikhlas dari hati seorang budak belum akil baligh. walaupun tak pernah haram dia faham apa maksud baligh tu.

cinta gua macam mana?
tak tahu.

singgel.

3 comments:

sery said...

sapa lelaki F? sapa pempuan W? xphm gua~
apa kaitan gn tanhongming nih? lalalaaa...

gagap said...

memang xdek kaitan.

a!rb@g said...

aku macam paham citer ni. menarek. aku pun sikit2 rasa macam perempuan W. aku nak kata perempuan bodoh, macam kata diri sendiri bodoh. nak kata lelaki keji, lelaki kata itu memang fitrah dia. fitrah apa pun aku tataw.

damn this is reality check.
btw, dude. thanx for following.
ko type byk2 lagi. tak kira gagap ke tak gagap. aku baca.